ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ2017-01-25T17:40:12+02:00
Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?2016-08-26T20:31:43+02:00

Не, можете да направите поръчка и без да сте регистрирани потребители на сайта, но по този начин няма да съхраните поръчката си към профил, както и няма да се възползвате от преференциите на регистриран потребител.

Как да намеря продукт? 2016-08-26T20:32:04+02:00

Можете да използвате изградената категоризация в сайта за да откриете продуктите, които търсите или можете да използвате търсачка в сайта, която Ви позволява да откриете това, което търсите по ключови думи.

Къде освен на сайта мога да намеря Вашите продуктите?2016-08-26T20:32:14+02:00

В момента работим основно с онлайн търговци. Предстои да заредим и някои офлайн точки на продажба, но за сега сме в процес на договаряне. Когато имаме готовност, списъка с всички наши партньори ще бъде упемант на сайта ни.

Към кого да се обърна при възникнал проблем?2016-08-26T20:31:16+02:00

Ако възникне проблем с доставката Ви, плащането или всичко свързано с използването на сайта ни, моля обърнете се (в работно време) към наш служител на тел 0884/100950; 024830959, или ни пишете на имейл [email protected];

В какъв срок ще бъде доставена поръчката ми?2016-08-25T20:48:19+02:00

Може да разберете по графика на обслужване на куриерска фирма Рапидо – www.rapido.bg;

Мога ли да поръчам онлайн и да взема поръчката директно от офиса/ склада?2016-08-25T20:46:42+02:00

За момента не предлагаме тази възможност, но бихме могли да реагираме при определени случаи?!

Има ли лимит за минамална / максимална поръчка?2016-08-25T20:46:03+02:00

Не, няма

Мога ли да проверя статуса на поръчката си?2016-08-25T20:45:28+02:00

Ние доставяме поръчките до 24 часа, но ако има забавяне, моля свържете се с нас. Ние ще проверим  статуса й и ще се свържем обратно с Вас.

Мога ли да направя поръчка през телфеона?2016-08-25T20:44:37+02:00

Разбира се. Необходимо е да знаете точното име на продукта, Вашия точен адрес за доставка и деня за получване.

Мога ли да поръчам от чужбина?2016-08-25T20:43:48+02:00

Поръчките се изпълняват само на територията на РБ.

Как получавам потвърждение за направена поръчка?2016-08-25T20:43:20+02:00

Ще получите имейл за потвърждение, както и телефонно обаждане за уточняване срока и адреса на доставка.