Тъй като живеем във време, в което ретрото и класиката отново са на мода, беше съвсем логично на мода да се завърне и класическото бръснене. За съжаление, не всеки мъж е много наясно с него и дори и да се научи как да го практикува, започва да се чуди дали може да се бръсне по начина, по който се е бръснал дядо му, но с модерни козметични продукти. Е, точно тук е и мястото да споменем крем за бръснене Каро, защото дядо ви най-вероятно се е бръснал именно с него (или пък е ползвал крем за бръснене Дунавски вълни).

„Ако си тръгнал да правиш нещо, поне го прави като хората!“- вероятно би казал дядо Ви. Но и той няма да е напълно прав, защото вече се предлагат продукти, които са съчетание между класиката и съвремието. И в тази връзка, няма как да не споменем класическият крем за бръснене Каро. Защото той е продукт на най-старата българска парфюмерийна фабрика, позната днес като Ален Мак.

Ален Мак води началото си от далечната 1892 г., когато Антон Папазов, търговец на розово мало, решава да основе фабрика в Пловдив. Кръстена е Първа българска парфюмерийна фабрика. Тя започва да произвежда много качествени за времето си продукти- козметика за ръце и тяло, парфюми, пасти за зъби и т.н. През годините е носител на много златни, сребърни и бронзови медали за качество.

Какво е съдържал крем за бръснене Каро?

Особено популярна става обаче именно с излизането на пазара на крем за бръснене Каро. И изненадващото е, че той си е все още в онази черно-бяла опакова с червени надписи, която помните от едно време.
Кремовете Каро се превръщат в истински хит сред мъжете. По онова време те ефективно предпазват кожата от дразнене, тъй като в състава им влизат старателно подбрани съставки. И най-вече различни етерични масла, имащи овлажняващо и омекотяващо действие, което трае през целия ден.

Кремът за бръснене Каро за съжаление най-вероятно вече не е с качеството с което е бил преди. Макар повечето модерни мъже да се осланят все още на т. нар. „сухо бръснене“ и да използват единствено пяна или гел за бръснене, определено се наблюдава усилен интерес към позабравени козметични продукти, каквито са бръснарските сапуни или кремовете за бръснене.

В България обаче вече не се произвеждат качествени кремове за бръснене, именно поради това можем да заложим на утвърдените марки, които се внасят в страната. Днес за основни заместители на крем за бръснене Каро могат да бъдат приемани и използвани продуките и кремовете аз бръснене на лидерите в бранша и утвърдени във времето марки, като италианската Mondial.